Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

söndag 23 mars 2008

Kort med Bokmärke

Hej!!
Idag har de varit en riktig pysseldag för mig. Har tyvärr bara hunnit med ett kort hitills.. men, men.

Det här kortet är inspirerat av ett kort som finns på Theresias blogg.
Jag tyckte det var en jättefin idé och att det passar jättebra till ett paket med en bok i!

Utsidan




Insidan


Blev ganska nöjd + att den var rolig att göra :)
Nu ska jag fortsätta pyssla. Vi ses!





2 kommentarer:

Jenny sa...

Det blev verkligen jättefint! Jag måste också prova att göra ett sånt kort... :)

Anonym sa...

Jättesnyggt!

Vad roligt att göra ett kort med bokmärke att ta bort. Den idén måste jag helt klart "lifta".

Trevlig vecka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...