Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

fredag 12 juni 2015

Jag är tillbaka!

Hallå! Här har vi en levande död som skriver! Idag går jag på semester och det känns sååå skönt! Som musiklärare har jag haft intensiva veckor inför sommaravslutningen! Inom ett dygn har jag hunnit med 3 skolavslutningar, pust! 

NU har jag i vilken fall landat hemma och jag snegla genast mot pysselbordet - äntligen! Jag har gått lös med min nya big shot och jag är sååååå nöjd!! :D
Jag fick ihop ett kort och så här blev det..


Har använt två olika diez, så kul att experimentera med det!
Stämpel från Magnolia (nyinköpt!). Har också jobbat på tekniken med mina pro-markers, är inte helt nöjd än men det går definitivt framåt! 




Hoppas ni har det fint i det härliga vädret! Kram!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...