Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

måndag 22 oktober 2018

2018

Ja ni, vart ska jag börja. Det har gått två år sedan mitt senaste inlägg. Den stora anledningen till det är att jag varit tvungen att packa ner mina pysselsaker vid flytt till ny stad, dessa lådor har fått bo i det nya förrådet till den dag jag skulle hitta en plats för dem i nya lägenheten - något som inte hänt ännu.

Det har kliat i fingrarna länge, och det är mer än dags att packa upp dessa lådor snart. Under tiden har jag målat och skissat mycket, för att försöka dämpa mitt pysselsug - det går sådär... Har även funderat på att börja sticka och virka också i brist på annat. Ja ni hör ju......

I vilket fall så hittade jag några av de sista korten jag gjorde innan flytten, som jag aldrig visade. Passande nog var de julkort, för nu är det snart dags - JUL! Så mysigt!

Dessa tre julkort jag bjuder på idag är i sin enkelhet gjorda med embossade, utstansade motiv och bakgrunder skapade med Distress Ink.


Utstansad ren, embossad med kopparfärg
Bakgrund - Distress Ink
Pärlor
Handskriven text

Utstansade gran och "god jul", varav granarna är enbossade i guld och koppar
"Gott nytt år" i dymo
Bakgrund - Distress Ink
Silvermist

Utstansad ren embossad i guld
"God Jul" - klisterbokstäver
Bakgrund - Distress Ink och grå- och silvermist

Bilderna är tagna i all hast, därav kvalitén... 
Ha det gott så hörs vi nästa gång! :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...