Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

torsdag 22 maj 2008

Allting händer på en o samma gång!

Jag vet! Här händer det ju bara ingenting! Min pyssellust försvann o när den väl kom tillbaka o jag hade gjort ett kort, så hade min kamera slutat fungera! Så jag kunde inte ta kort på det.. Men som tur va fick jag låna min pappas kamera, o den är inte så jättebra så bilden blev ganska suddig..
Jag har även gjort några LO´s, men dom kommer senare..
Ha det jättebra!
Kram Elin

2 kommentarer:

Jenny sa...

Fint kort! Kul att dymon kom till användning. Jag ser fram emot att se dina layouter... Kram!

Anonym sa...

Kul och se allt fint du gör!!! Vi ses i helgen. Ska bli kul att ses... KRAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...