Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

tisdag 3 juni 2008

Ismaki #22

Hejsan!
Här kommer ett litet grattiskort inspererat av veckans ismaki-skiss! Tyckte att den såg rolig ut så jag satte mig direkt o började pyssla..
Min kamera är nu på lagning så därför är inte bilden så bra, ååh..

Det är så härligt nu när solen börjar titta fram, det är ju bara sååå varmt. Nu får man bara lust att bada, bada, bada! Så så fick det bli, både igår och i förrgår var jag o svalka mig i sjön..
Denna bild tog jag för inte alls länge sedan..
Sådär.. det var allt för denna gången!
Lämna gärna några ord ;)
Ha det bra
Kram Elin

10 kommentarer:

Anonym sa...

Very cute card, i love the stamp !

Anonym sa...

Bravo c'est une très belle carte.
Bise
Linda.

Anonym sa...

Very beautiful card ! Great work !

Jenny sa...

Bra jobbat! Jag har inte hunnit ge mig på utmaningen än och kommer nog inte hinna det heller... Kram, kram!

Anonym sa...

ta carte est splendide!!!!!!!

Kathy sa...

Very pretty colors and I LOVE your flourish!! Nice job with the sketch...

Anonym sa...

so so cute

Ying Pang, sa...

very cute card.

Bev sa...

What a cute card

Anonym sa...

great card , i love the colours you used

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...