Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

lördag 4 april 2009

fotoblogg.. också :)

Igår var det min födelsedag och släkten var här och firade mig. Jag blev sååå glad när jag öppnade ett stort paket och såg att där fanns en systemkamera (Nikon D40). Så nu kommer det dyka upp foton lite då och då också. Idag gick jag ut och fotograferade lite blommor..















Det är första gången jag fotar "på riktigt" med en systemkamera och jag är faktiskt ganska nöjd. Jag ser fram imot att lära mig mera och bli mycket bättre :)

Lämna jättegärna en kommentar
Kram!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Bra jobbat! Ska bi kul att följa det du ser genom linsen. Kram!

Linda sa...

Vill önska dig en riktigt Trevlig Påsk!
Massvis med kramar
Linda

Eka sa...

Woho visste inte att du hade blogg ju :D

Eka sa...

Du borde skaffa en blogg på blogg.se också förresten ;p så det blir snyggare ;) plus att rätt värt att mitt verifierings ord här nedanför är clegg ;p hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...