Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

tisdag 24 mars 2015

Okej.. Är ni redo?

Mina kära vänner. Jag är tillbaka efter nästan 4 års frånvaro, och jag är redo att göra ett nytt försök att hålla min lilla blogg levande och full med kreativitet.

Jag startade min lilla blogg endast 14 år gammal när min syster lurade in mig i kortmakeriets fantastiska värld. Men har även innan varit väldigt pysslig av mig och grejat med allt från smyckestillverkning till måleri, lite gott och blandat helt enkelt. Men man kan få för mycket av det goda (även av kreativitet, konstigt nog...) så inspirationen svalnade lite. Men nu har jag känt ganska länge att det kliat i fingrarna så nu får vi se vad som händer. Vi gör ett försök!

Hjälp mig gärna inspirera - skriv en kommentar, visa mig din blogg eller ge mig ett tips! Jag känner att jag ligger lite efter i pysselvärlden numera! :)

Vad tror ni, är ni redo? Jag är osäker på om jag är det. Vi kör!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...