Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

onsdag 8 juli 2015

Jo jag lever..

Hej på er! 
Jag lyser med min frånvaro. Har haft det galet på jobbet ett tag nu och jag börjar längta efter semester. Pysslandet står still för tillfället men jag ska ge mig själv en liten spark i baken för nu var det allt för länge sedan! 

Tills dess så tänker jag idag bjuda på ett tackkort som jag skickade till min kära syster för några veckor sedan!



Ett kort i härliga somriga färger!
Stämpeln är en hängel och papper är från Maja design (det rosa och det randiga).

Hoppas ni njuter av juli månad och att många av er har semester (inte alls avis på er..)!

Kram!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jättefint och mottagaren blev superglad! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...