Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

onsdag 6 maj 2015

Mitt lilla projekt - kortlåda!

Jajamen! Nu är den äntligen klaaar! 5 dagar och en akut beställning av pysselsaker (kommer i ett annat inlägg) senare! Jag har alltså gjort en kortlåda till mina färdiga kort! :)

Såhär har jag gjort!


Såhär såg det ut i från början - en tom kartong!


Sedan klippte jag av den och målade kanterna svarta för att få en snygg bakgrund under. Sedan täckte jag insidan med vitt papper och slutligen så dekorerade jag utsidan!

Här kommer resultatet!


Tadaa!







Nu kan jag äntligen fokusera på vanliga kort igen, haha! Men det har varit såå kul att göra något annorlunda! Kram på er! :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...