Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

fredag 25 april 2008

Det var länge sen någonting hände här!

Heeej!
Jag har varit jäääättedålig på att uppdatera här har jag märkt, hur länge var det? Säkert med än en vecka! Jag ska bli bättre! Tihi..

Ajja, igår kom syster hem, och då blev det mycket pyssel..
Det här kortet är till min farmor som fyller 80 på söndag! Jag har grejat med den lääänge, men den blev aldrig bra ju! Men jag tror jag lyckades till slut..

Nu ska det bli mera pyssel & Talang 2008 håller ju på, ska väll titta lite det också..
Lämna gärna några ord, då blir jag så glad :)

Ha en trevlig helg!
Kram Elin

1 kommentar:

Anonym sa...

Den blev superfin ju, skit cool :D <33 //My

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...