Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

onsdag 16 april 2008

Sjuk, sjuk, sjuk..

Jahoopp.. vart ska jag börja?
Jag är fortfarande sjuk, det vill inte ge sig. Jag har iallafall ingen feber, men jag kan bara inte sluta hosta! Ajja, det var tänkt att jag skulle till skolan idag, men jag kände att jag inte orkade, jag är så trött i kroppen!

Och pga att jag har mått så dåligt har de inte blivit några kort :(
Men nu börjar krafterna komma tillbaka, så jag kanske kan få ihopp något.

O så har jag fixat en liten undersökning som ni ser till höger, för jag är så nyfiken på hur ofta ni tittar in. Svara gärna där!

Nu vet ni iallafall varför det inte har hänt så mycket på senaste tiden.
Ha det så bra!

1 kommentar:

Jenny sa...

Bra att du börjar bli bättre i alla fall! Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...