Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

lördag 5 april 2008

Lite av varje!

Hejsan!
Nu var det 3 dagar sen jag uppdaterade bloggen, men jag har faktiskt en bra utsäkt ;)
Den 3 april fyllde jag nämligen år, så jag har haft syskon o släkt här hemma :D
Det här är det pyssel jag fick..
Akvrellpennor, alfabetsstämplar, en söt
nallestämpel och två mönstrade papper från maja design

Men, jag har faktiskt hunnit med en sak
Och tro det eller ej, jag har stickat! Det är något jag verkligen är jättedålig på, men det gick väll ganska bra..

Det är en liten ficka som man lägger sin ipod/mp3 i
Det var min syster som visa hur man gjorde, du kan se hennes här



Och sist men inte minst, så vann jag tävlingen hos pysselnöje
Och det här är de fina prisen!

Tack syrran!

1 kommentar:

Jenny sa...

Nu väntar vi bara på att få se fina alster! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...