Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

torsdag 31 juli 2008

Hemma!

Hejhej..
Nu är jag hemma igen efter en underbar semester i Österike.
Några bilder från resan..


En dag åkte vi upp i bergen och över massor av moln

Utsikt från berget..

Vi åkte sittlift. Och här åker vi in i molnen!

En jätterolig resa med mycket att se. Är sugen på att åka dit på vintern för att åka skidor, det finns maaaaassor med fina backar!

Igår åkte jag o familjen till cloetta och göta kanal. En liten resa vi brukar göra varje sommar..

Idag har jag tittat på Mamma Mia på bio. Och det va sååå bra! Bättre än vad jag trott. Jag har sett musikalen två gånger och tyckt den har varit så bra så jag hade verkligen sett fram imot att se filmen.

Min pyssellust har försvunnit men jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka snart!

Ha det bra!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...