Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

lördag 12 juli 2008

Utmanad!

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:
1. Städa lite grann..
2. Uppdatera bloggen med lite jag gjort idag
3. Åka och hälsa på Jenny i deras nya lägenhet
4. Pyssla klart ett kort
5. Skicka iväg det

Vad gjorde du för tio år sedan? 1998, då var jag fyra år. Mamma o pappa hade semester så troligtvis var jag hemma elr ute på någon resa.

Ställen jag bott på: Jag har bott på samma ställe här i Östergötland i hela mitt liv

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
1. Dela med mig till min familj
2. Shoppa
3. Ut och resa!
4. -
5. -

Jag utmanar i min tur : Dom som vill..

Regler:
- Svara på alla frågor.
- Välj ut sex personer och utmana dem i deras bloggar.
- Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen

1 kommentar:

Linda sa...

hej hej!
Kul att du hitta till min blogg, för nu har jag hittat hit till dig!
Vilket fint pop-up kort du gjort, jag har suttit och funderat på att göra ett sånt, men jag vet inte riktigt hur jag ska sätta ihop allt =)
Ha det toppen!
Kram Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...