Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

söndag 6 juli 2008

Pop-Up Kort!

Hejsan
Idag är det regn här i Östergötland så jag har passat på att pyssla lite.. Och det blev ett Pop-Up Kort! Det är ett tackkort till en som va i USA och va snäll o köpte hem 2 par converse till mig, och såklart därför va jag tvungen att rita dit ett par, jag som inte kan rita heller *haha*

En närbild på Hängeln

Skorna som jag själv ritat och sen sytt med sytråd så det ska se ut som skosnören och sedan hängt upp på en krok som jag gjort av ståltråd

Mattan har jag tagit en bit papper, calkat på sidorna och sedan satt dit en tjockare tråd på kortsidorna så det ska se ut som fransar
- Och när jag tittade in på min blogg idag såg jag att jag hade fått över 500 besökare! *glaad*
Fortsätt gärna titta in hos mig och jag blir jätteglad för en kommentar..

Ha det bra!
Kram Elin

5 kommentarer:

Jenny sa...

Wow vad häftigt! Vilka fina detaljer. Och skorna var ju skitsnygga ju! Kram!

Anonym sa...

Men vad snyggt!!
Det där med pop-up har jag inte provat ännu. Kanske dags... men jag kommer inte kunna göra lika snyggt som du.

Skorna var verkligen fina.

Kram

Marie sa...

Vad fräckt! Jag blev lite nyfiken på pop-up kort. Har själv aldrig testat men det såg häftigt ut! Jag tycker du ska vara nöjd med skorna, så mycket detaljer och dom var visst fint ritade!
Kul att du tittade in hos mig!
Ha det gott
Marie

Anonym sa...

Ett sånt fint kort! Mycket lyckat med skorna ;o)

Anonym sa...

Jättehäftigt med skorna!
Tack för den fina kommentaren i min blogg!
/Kicki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...