Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

fredag 17 april 2015

Äntligen!!

Hurra! Det är äntligen här! Mitt nya pyssel!
Idag när jag var på jobbet så fick jag ett litet sms om att paketet kommit fram och det bara var att hämta. Satte mig i bilen direkt när jag kom hem och körde iväg. Väl hemma igen så slet jag upp det så fort jag kommit innan för dörren!



Här har ni det. Lite gott och blandat av papper från inkido, reprint och Maja Design! Lite nya pearls går alltid åt och nya fina stansar i form av blad som jag spanat efter väldigt länge! M.m.

Är SÅ glad och peppad! Vet någon som kommer att sitta vid pysselbordet resterade fredagen (.. och helgen).

Ha en trevlig helg nu så hörs vi snart igen! :)

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Lite nya scrapgrejer brukar alltid underlätta ens inspiration till att scrappa!! :D
Speciellt mönstrade papper *dreglar lite* ;)
Den där bladstansen är så himla bra! Jag älskar den!! Sjukt användbar!!

Tack snälla för dina god ord!!
Så tråkigt att man inte är lika aktiv längre, vare sig vid pysselbordet el med bloggandet. Men så blir det väl när livet ändras med åldern ;)

NÄhä, dags att gå å sova. Kl ringer 05.

Må gott!!!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...