Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

måndag 6 april 2015

Glad Påsk!

Hoppas ni haft en härlig påsk med många lugna stunder och mycket godisätande!

Min påskhelg började med födelsedagsfirande i fredags. Nära och kära var här och jag bjöd på våfflor, fika och tårta.



Till fikabordet hade jag gjort kärleksmums, jordgubbsmuffins, citronkakor, tuppkaka (silviakaka) och brownies. Jag gjorde mycket i långpanna vilket är så smidigt när vi blir många! 



Jag hann inte ta något kort på tårtan när den var hel, men här är den i vilket fall! I tårtan har jag gjort ett lager med mango och passionsfruktsmousse (jag följde detta recept och hade i 3 passionsfrukter) samt ett lager mörk chokladmousse. Väldigt god kombo!

Till allt jag gjort finns en länk till recepten om ni är sugna på att prova själva!

Det var allt för denna gång och nu när detta är över kan jag fokusera på mitt pyssel igen! Ha det gott!


1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Det låter allt som du fyllt år så jag får först och främst säga STORT GRATTIS!!! :)
Å så mycket gottigt du bjöd dina gäster på!
Allt ser väldans mumsigt ut och vilken tårta!! Trodde först att den var köpt!! haha! (vilket är en komplimang såklart) ;)

Tusen tack för dina ord inne hos mej! *glad*

MÅ gott!

kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...