Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

tisdag 14 april 2015

Hus!

Hallå! Hoppas ni haft en härlig start på veckan! Här kommer ett litet huskort!



Kortet är gjort på små spillbitar. Har hur mycket som helst som ligger och skräpar!....

Har snöat in på Majas papper som ni kanske förstår.. Borde kanske göra nåååågot annat med andra papper.. Men de är ju så fiiiina! :)
"Skruvarna" är små brads. De är supersöta tycker jag! Huset är färglagt med promarkers.

Nä ni, jag har inte så mycket mer att tillägga idag! Kram på er!

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Vilket gulligt kort!

Åsa/asamia sa...

Åååååå vilket fint kort, så snyggt med det stilrena och så sött hus!
Kul att du hittade till mig, för nu fick jag hitta till dig ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...