Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

söndag 26 april 2015

Att förbereda!

Något jag tycker är bekvämt är att alltid ha stämplade motiv klara när jag ska pyssla ihop ett kort. På så sätt kommer jag igång fortare. Perfekt!
Så idag har jag suttit och stämplat och stämplat oooch stäämplat!


Blev lite gott och blandat! "Handgjort av"-stämpeln sätter jag alltid på baksidan av korten jag ger bort/säljer så att man lätt kan hitta hit och bli inspirerad eller om man själv vill beställa ett kort! Smidigt tycker jag! :)

Sedan klipper jag ut allt och lägger det i min lilla motivlåda!


Så är det bara att välja och vraka och köra igång!

Hoppas ni njuter av helgen och samlar ny kraft för en ny vecka! 4-dagars-vecka till och med! Härligt! :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...