Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

söndag 14 juni 2015

Födelsedagskort!

Idag har jag varit på kalas! HURRA för min svåger som fyller år i nästa vecka!

Självklart knåpade jag ihop ett litet kort!


Ett ganska annorlunda kort för att vara mig känns det som.
Den fantastiska fågeln är en diez som jag har embossat med kopparfärg! Stämpeln är en magnolia som jag har färglagt med promarkers. Papper är återigen från Maja Design.

Här kommer två detaljbilder!


 
Jag tycker fågeln är sååååå fin!!

Hoppas ni njuter av det fina vädret!
Såg ni prinsbröllopet igår föresten? Jag satt bänkad från kl 15 till kl 24!

Ha det gott!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Vilket fint kort. Jag gillar kopparfägen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...