Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

lördag 6 juni 2015

Här är jag!

Hallåå!
Japp, jag lever! Hejhej!

Hörni, ytterligare ett paket med inspiration har anlänt till mitt hem, men inget pyssel blir gjort för det. Jag har jobb över huvudet för tillfället så det blir inte så många kort gjorde just nu. Nästa vecka tar jag och mina elever sommarlov och DÅ mina vänner blir det ändring på det!

I torsdags hämtade jag ut ett stoooort paket!


Jag kan ju säga att jag slet upp det så fort jag fick tillfälle! 
Oooooch DETTA var i......


Sprayfärg, textiltejp oooch diez till min nya BIG SHOT!!! Woho!
Jag sålde nyligen min lilla slice då vi aldrig riktigt blev kompisar, men nu hoppas jag på denna härliga maskin!


Nu vill jag ta semester! Haha! Jag får gott vänta tills dess, sedan kommer jag med en liten recension om vad jag tycker om den!

Jag återkommer när det lugnat ner sig! Tills dess, ha det gott! :)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Roligt med en uppdatering. Ska bli kul att se vad du ska skapa med detta!

Åsa/asamia sa...

HÄRLIGT med stort paket, och så mycket fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...