Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

lördag 6 juni 2015

Scrapbooking och Kortmakeri Sverige

Jag skulle vilja tipsa om en Facebook-sida som jag skapat. Något jag tycker är väldigt smidigt är grupper på facebook. Det är lättillgängligt och smidigt. 

Anledningen till att jag skapade "Scrapbooking och Kortmakeri Sverige" var på grund av att jag letat och letat efter en renodlat grupp för oss som scrappar och gör kort. Tanken är att kunna inspirera varandra genom att lägga upp sina alster, tipsa om nya idéer & tekniker men också kunna sälja vidare sådant som man tycker söker nya ägare - tex stämplar, diez, papper, verktyg osv. Supersmidigt och jätteenkelt!

Gå in på facebook, sök på Scrapbooking och Kortmakeri Sverige i sökrutan och gå sedan med i gruppen. Eller klicka på länken under! :)


Jag kommer snart lägga ut lite olika stämplar som jag hoppas att någon annan kommer ha mer glädje av. Jag har själv köpt pysselsaker på det här viset och jag tycker det är såå smart och smidigt. Och ofta till ett så mycket bättre pris än i butikerna.

Tipsa gärna era pysselvänner så vi blir så många som möjligt! Det går också bra att låna bilden ovan om man känner för det.

Hoppas vi ses där! :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...