Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

söndag 21 juni 2015

Trodde jag ja!

Alltså.. Denna eviga längtan efter obegränsad pysselspace... Bor man i två rum på 59 kvm så finns det inte det, det lovar jag er!

Min lösning sedan tidigare var ju min sekretär från IKEA. Jag bloggade om detta för några månader sedan:



Såhär såg det ut då.. Jag förvarade alltså allting under bordsskivan (Över hade vi pärmar osv).
Men hur tänkte jag där?
Fråga nr 1: Tror jag att jag får plats med allting där? Det sluta ju med att jag nästan fick trycka in allt och stänga dörrarna snabbt som attan när var klar, ungefär som serifigurerna på TV! Hehe..
Fråga nr 2: Hur smart är det att ha alla saker under sig när man ska ha något? Upp, ner, upp, ner. Nä, det fungera ju inte..

Det sluta iallafall med att jag drog ut allting och satte mig vid soffbordet istället. Vilket resulterade i att vardagsrummet alltid var ett stort pysselkaos, något som jag egentligen tycker kan vara trevligt men sambon håller inte riktigt med mig där..

SÅ, idag har jag rensat och flyttat runt. Rivit ut böcker och pärmar som har fått flyttat någon annanstans i lägenheten för NU är minsann denna sekräteren MIN!



Är ni beredda? *trumvirvel* 



TADAAAA!

Hur bra blev det inte? Det viktigaste har jag över mig och det är bara att sträcka på sig! Under har jag lite pärmar som fick bo kvar i sekretären och sedan sådant pyssel som man använder hela tiden!



Ordning och reda och nära tillhands!





Hörni! Jag är sååååå nöjd!! 
Ha det gott!

1 kommentar:

Jenny sa...

Så fint! Och så fint det blev när du målade förvaringen. Betyder det att du har plats för kartongen hemma hos mig också ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...