Vill du beställa ett kort?

Vill du specialbeställa ett kort? Hör av dig till mig på blandatpyssel@gmail.com

tisdag 23 juni 2015

Scrapbooking och kortmakeri Sverige - Utmaning #1

Hallå! Här flödar kreativiteten för fullt vid mitt "nya" pysselbord! Så härligt!

Idag har jag knåpat ihop ett kort från Scrapbooking och kortmakeri Sverige's första utmaning. Man ska tolka skissen som ser ut såhär: 


Och såhär blev min tolkning:




Stjärnor som jag har embossat med kopparfärg (har snöat in lite på det.. Så snyggt!)
Lilla söta kaninen har jag färglagt med promarkers (som skvätte?? Tittar ni över huvudet så ser ni.. Aja, det ska synas att det är handgjort!)

Blir du också sugen på att delta i utmaningen så är det bara att klicka på länken under! 

Det var allt för idag! Nu ska jag återgå till pysselbordet! Kram!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...